Orgasmus už i v reklamě
Vývoj se nedá zastavit a to ani v odvětví televizní reklamy, a tak angličtí diváci mohli v reklamním bloku vůbec poprvé shlédnout orgasmus a na co jiného to byla reklama, než na kondomy, v tomto případě značky Trojan. Dvacetisekundový spot agentury Media Therapy demonstruje rozkoš, kterou dvojici umožní právě tento produkt. Ještě před uvedením reklamního spotu do vysílání jeho zadavatel pro jistotu spot předvedl samoregulačnímu orgánu BACC (předpokládám, že jde o anglickou obdobu české Rady pro reklamu), který proti reklamě neměl námitek. Nevím jak vy, ale když si tak vzpomenu na české reklamní kampaně výrobců kondomů (např. kondomy Pepino), mám radši ty naše, jenž dle mě nutí člověka trochu popřemýšlet nad pointou :-) O prvním orgasmu s v reklamě informovalo dnešní vydání Lidových novin.